Dubbelmorals idioter.

Asså jag HATAR när folk kör på sån jävla dubbelmoral så att det inte är sant.
Typ dom här som klagar på om man gör duckface, står sen och gör de själva på nästan varje bild dom tar. 
Eller något som jag sett x antal gånger, som dock inte är bra på något sätt, är att någon lägger upp en bild när dom skärt sig. Någon kommer och säger att dom är attention whores o blablabla. SEN en tid efter så lägger personen som kom o klagade upp egna  bilder på sina egna ärr och sår och blablabla. Och säger att folk ska skita i vad h*n gör när dom säger att h*n är en attention whore. Så är det inte alltid.
Men jag hatar när folk kör på sån jävla dubbelmoral att det inte är sant. Jag hatar inte människor, jag kan inte. Men jag hatar jävligt många saker. Så sluta upp med eran jävla dubbelmoral och bestäm er för en grej.
Peace.
/ S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback