FÖRLÅT

Hej!
Igår skrev jag inte på bloggen jag vet, för jag och sofia gick inte upp förräns vid 12 och då gjorde vi pankakor och sen gick vi och mötte, Filip, Malin och Olli. Sen var sofia tvungen att sticka hem och då stannade jag kvar med filip, malin och olli och det slutade med att vi fjantade oss på en lekplats xD haha
Sen när jag kom hem så var mina fötter och mina händer isbitar!
 
Men idag har jag studiedag <3 WOOOOP WOOOOP Men imorgon är det skola igen... BLÄÄ!
 
Sen har jag ominstalerat min dator för den var seg.... Och jag skulle spara alla mina bilder på en hårddisk och då hittade jag 13 090 bilder :O asså OMG! 13 090 bilder?!?!?!?! Inte konstigt att den var seg haha
 
/J
 

Kommentarer
J O Y ▲ säger:

Fin bild!

2013-03-06 | 19:08:20
Bloggadress: http://joysilver.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback