Lite om dagen..

God morgon!
Klockan är drygt halv tio, jag vet inte vad jag gör vaken... Menmen.
Förlåt att Veckans blogg inte kom upp i onsdags, jag & tjejerna fixar det idag.
Idag ska jag till Jägesro och plocka mina ögonbryn och min lillebror ska klippa sig. Har plockat ögonbrynen hos frisör en gång innan, annars gör jag hemma men mamma gick med på att göra det hos frisören igen. :D
Sen kommer Jojo hem till mig så ska vi fota o massa sånt. Hoppas jag ser hyfsat bra ut med tanke på hur förkyld jag är..... :P
Menmen, vi hörs!
Puss / S


Kommentarer
Emilija med J. - drömmer om att stå på scen. säger:

nu är tre bloggar utsedda i veckans blogg. Är du en utav dom? om inte var med igen, kram! :D

2013-03-09 | 11:01:35
Bloggadress: http://RRomaites.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback