natti natti

Jag kom precis på att jag måste blogga ;D
 
Jag har precis tagit en skön dusch! Och ska bara lägga fram några saker till imorgon till sklan sen ska jag gå och sova. Och hoppas att jag är tillräckligt frisk för att dansa imorgon! Jag missade förra måndags dansen för ett prov och sen var läraren sjuk och nu håller jag på att bli sjuk..... FAN! Har för mycket saker på gång nu och massa saker med skolan... Jag har ingen aning hur jag ska fixa detta.... Men 2 veckor till Påsklovet! Snacka skönt! <3
Asså helt ärligt så känns det som mitt huvud kommer att explodera snart.... Jag pallar inte detta! Men jag vill inte ge upp dansen för den betyder så mycket för mig! <3 Så jag får lösa det på något sätt!
 
Åh, just det! Jag har en liten grej på gång angående bloggen ;) Hoppas jag hinner fixa med det också! Ni får snart veta ved ;D
 
Hakuna Matata♥
/J

Kommentarer
Molly Bergström säger:

Godnatt och sov så gott :)
Önskar dig en bra start på nya veckan!

2013-03-10 | 21:44:03
Bloggadress: http://fames.se/mooollys/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback