Nytt skal :)

God middag!
Fick ett skal av Jojo när jag fyllde år förra året som jag inte använt förut. Väntat på att få plast till baksidan av mobilen då en svans är med på skalet men den gör märken på mobilen. Men idag sket jag i det och satte på skalet ändå. Dock har jag inte svansen på för den ramlar bara av.
Varit duktig och städat hela huset också, hade verkligen ingenting att göra. Internet funkade inte på datorn, inget nytt hände på instagram, fb, dv osv. Hade inga liv på candy crush och ingen täckning på mobilen så bestämde mig för att städa som den duktiga flicka jag är!
Nu ska jag nog gå och läsa lite tror jag. Skriva önskelista, fyller ju år nästa månad. :D Och ja, sen vet jag inte. Hoppas på internet på datorn kanske så jag kan tidsinställa Veckans band eftersom vi har dans imorgon och jag inte kommer hinna göra det annars...
Aja, vi får se hur denna kvällen blir!
/ S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback