Tjejer får inte svära?

- känner att det börjar bli många serious inlägg men skitsamma - 
 
Ofta är det så att folk säger till mig att jag inte ska svära så mycket, för jag är ju tjej.
Men jag gör ju som sagt vad jag vill och framför allt svära gör jag! Jag kan inte gå en dag utan att svära, haha.
Svär as ofta. Säger mest fan eller helvete tror jag. For your information så börjar min lillebror as garva varje gång jag säger fittbög.

Hahah, men ja. Asså jag svär hela tiden, älskar det. Jag svär as mycket, och ja det kan bli fett störigt efter ett tag. Men det skiter jag i, jag svär bäst jag vill! 
Hahah, men ja. Alla får svära, tjejer eller killar, spelar ingen roll! Älskar när folk svär haha. 
/S
Bild i repris. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback