Vad är det med mig???!!!

 
Hej!
Snacka om dålig uppdatering... Men jag har haft så mycket med skolan....
Hade fysikprov och redovisning i engelska idag, imorgon STOR spanska läxa och so prov.... Jag har inte tid för något... Och det stör mig!!
Men jag fick tillbaka mitt matteprov idag och jag fick ett "B" :D :D :D :D OMG!!! Asså jag trodde jag skulle få "E" xD Men jag fick bättre betyg än mattesnillet i klassen hahahaha Känner mig så awsome!!
Ska nog gå och sova tidigt idag för kommer vara uppe länge imorgon! För Soffi kommer till mig efter skolan och sen klockan 19.00 ska vi på tjejkväll på frtidsgården här i byhålan! Det kommer bli awsome! Ska bara hänga med massa tjejkompisar och sjunga "LIPS" Det kommer bli en AWSOME kväll! Ska messa två tjejer i min kusins klass nu och fråga om de ska komma ;) Hänger ganska mycket med dem just nu ;D
 
Vi hörs :)
/J
Saknar dig plutt <3
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback