Biologi läxa.

Hej peepz.
Sitter ute i solen nu och gör biologi läxa, ska göra en redovisning typ om en ögonsjukdom. Och det ska göras på datorn så tänkte att jag kunde passa på att uppdatera er hehe.
Klockan 15 kommer det sista tidsinställa inlägget för idag upp, haha minns inte vad det var för inlägg... Måste nog kolla det. ;) 
Har pratat lite med Jojo och Alexandra på telefon. På fredag åker jag ju till Jojo, sover där tills på lördag sen åker vi hem till mig för på söndag är det kalas för min lillebror som fyller 11, så då sover vi här från lördag till söndag. Sen på måndag kommer Alexandra och Sanna och då sover Alexandra hos mig. :) 
Sen nästa vecka är det begravning på fredagen, dagen efter nationaldagen. <3 
Men vi hörs snart, måste fortsätta med min kära redovisning nu! 
/ S
 
Bilder på oss från i december när jag precis hade färgat svart. :) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback