Dålig uppdatering, igen.

Okej, peepz. Jag lovade halvt om bättre uppdatering. Så för det första hade jag tidsinställt det "Ge mig! *_*" inlägget, dock till fel dag så det kom upp idag istället. Dock var det ju bra eeftersom det var det enda inlägget idag.
Men jag har haft så jävla ballt i helgen att jag inte orkat uppdatera. Måste tacka Jojo och hela hennes familj för att de lät mig bo där hela denna helgen också. <3 
Orkar inte berätta om hela helgen, men kan säga att det kommer bli bättre uppdateringen från och med nu.
Imorgon ska jag troligen till skolan, får väl hoppas på det i alla fall. Och sen är det dans på kvällen.
Vare sig jag går till skolan eller inte så måste jag också plugga imorgon eftersom jag ligger efter och inte har gjort något i helgen.
Hörs imorgon, puss
/ S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback