Deeptalk med min lärare.

Hej peepz.
Varit hemma en stund nu efter att ha varit i skolan för att hämta läxor och även suttit ner och snackat en stund med min lärare. Bl. a om vad vi kan göra för att jag ska komma tillbaka till skolan och lite annat. Tror inte jag kommer gå imorgon om jag tänker på hur jag mått idag men nästa vecka ska jag försöka. 
Ska nog börja skiva på en ny novell nu, blivit så himla sugen haha. Ingen aning om vad den ska handla om eller något men ja, skitsamma. Bara att skriva och hoppas på att det blir bra eller? 
Vi får se. Hörs senare! 
/ S

Kommentarer
Elina säger:

Hej! Jäkligt snygg blogg!
Men kommenterade mest för att säga, SHIT vad fin du är! :o Kram!

2013-05-16 | 19:53:41
Bloggadress: http://elinaedsberger.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback