Har funderat....

Har funderat på att skaffa en egen blogg, då det typ bara är jag som uppdaterar och bloggen står i allas namn liksom.
Dock är det lite sorgligt när folk nu lärt sig att det är rockqueens.blogg.se men ja. Känns ju bättre om jag har en egen blogg, för detta är ju typ som min egna blogg. Och jag orkar inte tjata mer på att Jojo eller Madde ska uppdatera, för de blir bara irriterande i längden - vilket jag förstår.
Så därför är jag ganska starkt inne på att skaffa en egen blogg, men får se hur det blir med det. Vad tycker ni?
/ S

Kommentarer
Anonym säger:

Varför bloggar inte moxxi? Känns jävligt keff att hon är med på bloggen och aldrig bloggar..

Svar: Hon är inte med i bloggen längre av just den anledningen
rockqueens.blogg.se

2013-06-01 | 19:37:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback