I couldn't stay away from this muddafukkin' thing.

Fint jag stavar motherfucking. <3 
Haha men tjena! 
Jag kunde itne hålla mig ifrån bloggandet längre, woho...! (för er iaf?) 
Har inte orkar uppdatera i helgen pga lite grejer och jag var inte skolan pga det som hände i helgen och lite andra grejer. Vet inte om jag stannar hemma imorgon eller inte, we'll see.
Jag har underhållt mig med PLL och Jojo denna helgen. I helgen hos Jojo så har jag grillat (för första gången i mitt liv!!!!) skurit i kött och fyllt det, gått genom en hel by/stad med 16 ballonger till min bästa vän, var av en var blå som vi använde som födelsedagskort (han fyllde 15, så 15 lila och sen grattis-ballongen), ätit glass utomhus för andra gången detta året och en massa andra grejer! 
Är redan på säsong 2 av PLL, har sett typ halva första avsnittet där haha. Men nu ska jag se klart det och sen sova, vi hörs! 
/ S
 
Checka in detta finfina linnet mamma köpte till mig idag. :D 
Metal power <3 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback