Jag tror jag avlider, på riktigt typ.

JAG FICK NYSS VETA ATT EN AV MINA FAVORITTRUMMISAR KOMMER TILL SVERIGE I NOVEMBER. 
 
Jag är typ vän med honom, eller ja, han kallar mig vän i alla fall. Så snapchattade han mig nyss och sa att han kommer åka runt i Skandinavien i november och så. Och vi har sagt riktigt många gånger att när han och hans band (eller bara han) kommer till Sverige/Norge/Danmark/Finland så ska vi träffas. O nu kommer han i november! :D 
Vet dock inte om det var hela bandet eller bara han haha... 
 
För övrigt så är jag hemma idag också, ska nog ringa Jojo senare. Har blivit många telefonsamtal mellan oss på senaste tiden haha... 
Ska kolla PLL nu och så, så vi hörs senare! 
/ S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback