Nu så.

Har ryckt upp mig lite nu efter att ha snackat (och snackar) med lite kompisar, kollat på youtube, träffat Vicki, duschat osv.
Så tänkte berätta om dagen.
Vid tjugo över elva imorse hämtade pappa mig, Vicki och Julia så far vi till Emporia för att jag skulle lämna tillbaks en grej där och byta till en annan grej. Sen efter det åt vi på Pölsemannen, jag ogillar ofta korv men ibland är det gott .Framför allt från pölsemannen. xd 
Sen skulle vi ta tåget till Malmö C haha, vi virrade runt som yra hönor och frågade massa peepz var vi skulle stå och så. Vi suger på att åka tåg hahaa... När vi kom fram till Malmö C i alla fall så gick vi in på starbucks, jag tog deras karamell varm choklad. Sååååå god, ni måste prova den!! :D 
Sen gick bort till hansa, in på H&M, så köpte jag en kajalpenna (tror det var en ögonbrynspenna, men nu är det en kajalpenna), svart ögonskugga och blekning. Fick ju presentkort på H&M av Madde så det var ett bra tillfälle att använda det på! :D Vi var även på gina, jag köpte underkläder. Liksom, 3 trosor för 129, klart man köper då! :3 
Sen gick vi ut från hansa, sprang "på" Anton och två tjejer, sa hej och lite så sen gick vi vidare. 
Eftersom det är röd dag visste vi inte hur mycket som var öppet så vi satsade lite och gick haha. Gick bort mot bikbok, stängt. Shock, stängt. Så då gick vi till bussen och åkte hem. :)
Riktigt nöjd med dagen, tack Vicki och Julia som gjorde den så bra! :D 
/ S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback