Planer inför helgen och imorgon.

Hej, förlåt för dålig uppdatering idag! Haft dans och sen fastnade jag för mycket i sims haha..
Har planer inför både imorgon och hela helgen. :D
Imorgon ska jag och mamma hämta upp mormor så ska vi åka och "träffa" Britta, eftersom jag könde att jag inte fick säga hejdå ordentligt. Sen ska jag ta bussen från Lund till Trelleborg och träffa Alexandra! Ska bli kul, aldrig träffat henne förut. :)
Sen vid halv sex drar jag hem så jag är hemma vid tio i sju så träffar jag Sanna på busstationen, hon har ju aldrig varit hos mig innan. Så går vi snabbt in om ica och sen blir det sleepover! :)
Så på lördag blir det att vara med Sanna och vid halv fyra-fyra ska vi iväg på inflyttningsfest. Sen på söndag runt nio på morgonen blir det att dra till Tosselilla och vara där hela dagen eftersom vi har två dansshower. :D
Låter som ett grymt avslut på veckan! Ska sova nu sä vi hörs imorgon, puss!
/ S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback