Såg nyss att...

Såg nyss att statistiken var jättebra igår, tackar! :D 
Kom nyss hem från mötet och så i Trelleborg. Eller ja, efter mötet mötte jag och mamma upp morfar så gick vi och åt på en kina restaurang. Såååå gott ju! 
Ikväll är det dans från 17.30 till 19.30, hoppas att någon drar upp det här med att gruppen ska läggas ner. För jag vill verkligen inte att den ska göra det. 
Men ska försöka få igång min egna dator (har ju bara använt skoldatorn sen vi fick den) och ska spela sims tror jag, blev så himla sugen nyss, hehe. :D 
Fick ju Sims 3 årstider i julklapp också, som för övrigt fortfarande är inplastat haha.
Så nu ska jag fortsätta lyssna på Def Leppard och vänta på att skoldatorn laddas lite så jag kan sätta över sladden till min egna dator! ;) 
Ha det gött.
/ S
 
Shit vad liten bilden blev haha... Men då slipper jag ändra storleken :) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback