vill bara försvinna genom jorden...

Hej!
 
Ni vet det där med dansen som soffi skrev innan? När jag läste mailet av vår danslärare, känndes det som en STOR del i mitt liv föll samman...
Dansen har hjälpt mig genom mina svåraste tider! <3 Att dansa på Gustav adolf torg, när det var massa saker med eurovision song contest, det var nog det BÄSTA jag har någonsin gjort! <3 Jag älskar det!
Att åka till dansstudion och kunna släppa allt annat som håller på i mitt liv är SUPER skönt! <3 Men nu vet jag inte vad jag ska göra... Jag känner för tillfället inte för att dansa mer.. Även fast det är så kul! Men jag vet inte jag vill bara försvinna ner i marken och gömma mig där!
Men jag kan inte göra så mycket!
 
(Jag är ledsen för att det blev just här jag skrev av mig, men alla dagar kan inte vara de bästa eller hur? Man får försöka göra det bästa an tillfället!)
 
I helgen ska jag till markaryd (i småland) och träffa ca 13 st hundar som är likadana som min egen och träffa kompisar som jag inte har träffat på ca 1 år! <3 Det kommer bli JÄTTEkul! För jag har saknat dem SÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ mycket! <3
 
ha det bäst!
- J
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback